درمان رولر Derma چیست؟

 
در این روش صدها میکرو سوزن موجود در سطح غلتک برای تحریک سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرند. غلتک در همه جا روی پوست چهره یا منطقه تحت تاثیر قرار می گیرد. سوزن ها باعث ایجاد آسیب های جزئی جزئی روی پوست می شوند. پوست به منظور فراوری زخم ها، فراوانی کلاژن را ایجاد می کند. بنابراین به نوعی، آن نوعی از افزایش تولید کلاژن در پوست است.
 
به عنوان یک نتیجه از کلاژن بیش از حد، پوست به طور خودکار به نظر می رسد در آن منطقه پر شده است. این کمک به پاک کردن خطوط خوب و پر کردن زخم ها.
 
عمل جراحی سوزن همچنین گردش خون در پوست را بهبود می بخشد. این باعث براق شدن پوست می شود. درمان همچنین منافذ پوست را باز می کند تا آن را به هر محصولی که به آن اعمال می شود، پذیراتر باشد.
 
چگونه می توان از آن استفاده کرد؟
 
درمان آکنه Dermaroller را می توان در یک متخصص پوست و یا حتی در خانه انجام داد. سوزن های تیز و زیبا باید در سراسر بافت اسرار جایی که آنها شکستن و تحریک سلول های پوست برای کمک به آنها ضرب و شفا خود را بهبود می یابند. درمان آکنه Dermaroller اثبات شده است که باعث افزایش میزان تولید کلاژن و الاستین می شود. این دستگاه بر اساس استانداردهای نئو کلاژنسیس و نئو آنژیوژنز توسعه یافته است، که هر دو باعث می شود که پوست برای حفظ بهتر محصولات مراقبت از پوست آکنه از پس درمان استفاده شود. در دفتر دندانه دار رولر برای درمان آکنه معمولا تحت بیهوشی موضعی انجام می شود و از سوزن های 0.5 تا 1.5 میلی متر استفاده می شود که به نیازهای بیمار بستگی دارد.
 
درمان Dermaroller آکنه حتی ممکن است در خانه انجام شود. بسیاری از خانم ها برای درمان چین و چروک، علائم کشش، علائم زایمان، پوست به غیر از درمان آکنه و آکنه خود، رنگ آمیزی و غیره از آن استفاده می کنند.
 
آیا ایمن است؟
 
حرکت صدها پین روی صورت یک روش دردناک است. بنابراین شما باید از تحمل عذاب برخوردار شوید.
همچنین در صورتی که شما سوزن را ضد عفونی نکنید، شانس عفونت وجود دارد. پس همیشه سوزن ها را پس از استفاده sterilize کنید.
 
درمان Dermaroller دارای برخی از دستورالعمل هایی است که باید قبل و بعد از انجام آن مراقبت شود. اطمینان حاصل کنید که آنها به درستی به دنبال بهترین نتیجه هستند.
فقط بهترین کیفیت از غلطک های Derma را بخرید زیرا تقلبی و یا کیفیت پایین آنها می تواند به پوست شما آسیب برساند.
سوزن های بسیار ضخیم می توانند به پوست شما آسیب برسانند. بنابراین از باریکتر شروع کنید و سطح تحمل خود را تعیین کنید. اگر پوست شما بیش از حد فعال است و به طور منظم تجزیه می شود، از رولر Derma استفاده نکنید زیرا باکتری از یک جوش می تواند به پوست نفوذ کند و باعث آسیب شود.
 
این همیشه تجویز می شود که از آن تجاوز نکنید و آزمایش های پچ کوچک انجام دهید تا ببینید چگونه پوست به درمان واکنش نشان می دهد قبل از اینکه به حالت کامل برسید.
 
مزایای Dermaroller
 
1. این یک درمان سریع است که می تواند در خانه انجام شود. در دفتر، شما ممکن است به چند جلسه نیاز دارید بسته به اینکه چگونه بافت اسکار آکنه شما عمیق است.
2. در مقایسه با سایر روش های درمانی اسکار، درماتوولر برای زخم ها نسبتا ارزان تر است.
3. درمان همچنین می تواند باعث کاهش چین و چروک پوست، چروک پوست و مسائل مربوط به سن شود.
4. درمان DARMAROLLER آکنه همچنین می تواند به کاهش چشم پوست کمک کند.
5. این را می توان با خیال راحت بر روی صورت و همچنین سایر قسمت های بدن استفاده کرد.
6. این کمک می کند تا داروهای مراقبت از پوست آکنه موثرتر باشد.