بالا در فضای رویداد مرسوم، مد روز لندن، همه چیز به عنوان کارکنان سیاه و سفید شلوغ در مورد گراند گل گلدان festooned و glaying عینک شامپاین آماده آماده برای مهمان VIP VIP است.

اما در طبقه پایین در یک اتاق رختکن خصوصی، همه آرام است، زیرا تیم میشل کیگان، موهای خود را به آرایش و آرایش خود می کشد و آماده ظهور باند فرازمینی است.

این بازیگر با خنده گفت: "این برای من روز کاملا سرد بود.

"من فقط نشستم ناهار خوردم و قهوه نوشیدم."

اما 30 ساله که تا سال 2014 به شهرت بازی کردن تینا در خیابان کروناسیون می آید، اذعان می کند که او این نمایش مد را پیدا می کند - آخرین مجموعه خود را با فروشگاه اینترنتی Very.co.uk معرفی می کند - بیشتر عصبی تر از صحنه های تیراندازی برای ضربه بی بی سی سری ما دختر، که در آن او به عنوان پزشک ارتش لنس کاپورال Georgie Lane ستاره.

او گفت: "من هرگز مرحله قبل را انجام نداده ام، بنابراین احساس می کنم این چیزی است که کاملا شبیه آن است، جایی که احساس می کنم بسیار در معرض، به خصوص در پاشنه پا است."

"حداقل با تلویزیون، شما می توانید ظروف سرباز یا مسافر خود را و پس از آن دوباره آن را.

"من فقط می خواهم از خودم لذت ببرم و به موسیقی گوش کنم.

"چند نفر از دوستان من هم می آیند، بنابراین باید مراقب آنها باشم. این چیزی است که شما را بسیار خوشحال می کند وقتی از راه می روید. "

همسر وی، کیهگان، سابق تنها راه اسکس ستاره مارک رایت، نیز با افتخار نگاه می کند؟

او گفت: "نه، او در لس آنجلس است،" او توضیح می دهد که این جفت در ارتباطات طولانی مدت بوده است، چرا که او در حال حرکت به سوی یک تلویزیون تلویزیونی است که کار خود را ارائه می دهد.

"امروز صبح با او صحبت کردم. او واقعا آرزو کرد که او بتواند اینجا باشد، اما من گفتم که می خواهم آن را بر روی تلفنم بنویسیم و آن را به او بفرستم. "

در اینجا، زیبایی سبزه به ما در مورد مجموعه جدید بسیار، به علاوه بزرگترین شکوه سبک خود و جاه طلبی های آینده او، به ما می گوید.

آیا شما چیزی را انتخاب کردید که امروز در جادوگر قرار دارید؟

"بله مجموعه ای بسیار متنوعی وجود دارد که دوست دارم، اما من فکر می کنم قطعه مورد علاقه من لباس polcata dot bodycon، بنابراین من مجبور بودم آن را برای پایان دادن به پوشیدن. "

الهام شما برای مجموعه بهار / تابستان چیست؟

"تابستان، این چیزی است که برای من مهم است. و بسیاری از نشانه های گل - به ویژه به عنوان تابستان در حال آمدن است و فصل تعطیلات نیز در حال آمدن است.

"همچنین من دوست دارم زنانه مناسب، به عنوان مثال لباس bodycon با کمی ضربه در پایین آن، برای تشدید بدن زن."

آیا می توانید ببینید که خودتان یک ویکتوریا بکهام را انجام می دهید و نام تجاری مد خود را راه اندازی می کنید؟

"اوه، من دوست دارم من اشتباه نگیرم، دوست دارم که در آینده ای نزدیک باشم، اما در لحظه ای که بر روی هر مجموعه تمرکز می کنم، احساس می کنم در موقعیت بسیار خوش شانس هستم. »

شوهر شما بسیار مد آگاه است. آیا چیزهایی وجود دارد که او دوست دارد شما را ببیند؟

"نه واقعا، اما من از مارک به نظر او خواهم پرسید اگر من در لباس. وقتی که من در این مجموعه کار می کنم، همیشه می گویم: "چه فکر می کنید از این چاپ؟"، یا، "شما در مورد این پیراهن چه فکر می کنید؟"، و او به من نظر او را می دهد. "

به عقب برگردید، آیا شما مدرک پشیمانی یا چیزهایی را که مایل نیستید پوشانده اید ندارید؟

"آه بله، من قطعا انجام می دهم. به طور خاص، در ابتدا Noughties، من یک لباس را صرفا به دلیل آن که در روند بود، پوشیدم. من حتی فکر نمی کنم که آیا آن را مناسب من یا نه. من یک بار لباس را به جایزه تلویزیونی ملی پوشاندم - رنگ کمی برای من اشتباه بود و شکل کمی اشتباه بود، بنابراین بدن من را از بین برد و من با آن مژه های پر را پوشیدم. خیلی زیاد! آنچه که من می گویم این است که سادگی کلیدی است. "

بهترین مشاوره مد که تا به حال دریافت کرده اید چیست؟

"مادر من سالها پیش به من گفت" تا زمانی که شما احساس راحتی و اعتماد به نفس با آنچه که شما پوشیدن، همیشه نشان می دهد. " مهم نیست که چه اتفاقی می افتی، اگر خودت باش، آن را نشان می دهد. "

آیا خرید آنلاین یا مرور در فروشگاه را ترجیح می دهید؟

"مرور در فروشگاه. من دوست دارم در فروشگاه ها نگاه کنم و به دنبال پیراهن ها و لباس ها بپردازم تا آنها را بر روی صفحه نمایش کامپیوتر ببینم - و سپس اگر آنها متناسب نیستند، آنها را ارسال می کنند ... من کمی آن را پیدا می کنم. "