آماده سازی عروسی می تواند هزینه های شما را خراب کند. اگر چیزی جز بهترین روزهایتان را نمی خواهید، آمادگی خود را برای تنظیم بودجه کمی بالاتر آماده کنید. شما باید درک کنید که تقریبا همه چیز را می پردازید، مانند دکور، خدمات پذیرایی و گل ها. این به این معنی است که شما باید مقدار قابل توجهی از پول را ذخیره کنید.

 
خوشبختانه راه هایی وجود دارد که شما می توانید تمام این نگرانی ها را مدیریت کنید. اگر شما سر خود را با هم قرار دهید، می توانید با بسیاری از ایده های عالی برای کاهش هزینه ها کمک کنید. این مهم است زیرا شما نمی خواهید زندگی زناشویی خود را با بدهی شروع کنید.
 
ساختن کل کلبه عروسی شما می تواند بودجه عروسی شما را تحت تأثیر قرار دهد. لباس های عروسک گران قیمت هستند. خوشبختانه گزینه های بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند تا پول خود را صرفه جویی کنید، به خصوص وقتی که لباس های مورد علاقه خود را برای برادران خود انتخاب کنید. الهام بخشیدن به برخی از روشهای شناخته شده ترین بودجه زیر را داشته باشید:
 
هلندی برو
 
با bridesmaids خود صحبت کنید و ببینید آیا آنها با خرید لباس های خود خوب هستند. شما همچنین می توانید لباس های قابل تبدیل را انتخاب کنید. اینها در مراسم عروسی محبوب می شوند، زیرا هر دو مرسوم و کاربردی هستند. هنگامی که از همراهی خود در مورد خرید لباس خود اطاعت می کنید، اطمینان حاصل کنید که همه در مورد عروسی مواج هستند. شما نمی خواهید عروسی خود را به نمایش گذاشته از رنگ چند رنگ است.
 
فروشگاه آنلاین
 
اگر شما به شدت درباره درخواست از همسایه خود برای پرداخت لباس خود، احساس خرید آنلاین را در نظر بگیرید. بیشتر بوتیک های آنلاین لباس های عروس ارزان قیمت ارزان تر از فروشگاه های خرده فروشی ارائه می دهند زیرا آنها به طور مستقیم به مشتریان فروش می کنند. فروشگاه های آنلاین مورد علاقه خود را به صورت دلخواه بنویسید تا همیشه بتوانید موارد جدید را بررسی کنید. انجام این کار همچنین به شما کمک می کند از معاملات شما ممکن است از دست رفته قبلا.
 
شبکه با طراحان
 
یکی از ساده ترین راه های صرفه جویی در لباس های عروسی، تقاضای تخفیف های بسته از طراح شما می باشد. بپرسید که اگر شما تصمیم به سفارش لباس های عروس از آنها دارید، می توانید به شما یک معامله بزرگ ارائه دهید. اکثر طراحان با خوشحالی موافقت کردند تا کسب و کار بیشتری کسب کنند.
 
فروشگاه در پیشبرد
 
شما همچنین می توانید با خرید پیش خرید، مقدار زیادی پول را در لباس عروس های تبدیل کنید. شما همچنین می توانید در طول عروسی ماه ها خریداری کنید. اکثر طراحان حق بیمه اضافی برای ایجاد لباس های نزدیک به این رویداد را دارند. سعی کنید حداقل 6 ماه قبل از عروسی خود برای خرید اختصاص دهید. انجام این کار می تواند به شما کمک کند که قیمت مناسبتری را در لباس عروسی خود بدست آورید.
 
خرید از خرده فروشی خرده فروشی فروشگاه
 
انتظار می رود به طور مستقیم از خرده فروشان عروسی به طور مستقیم به لباس لباس پرداخت. در عوض فروشگاه لباس عروس را از فروشگاه محلی خود خریداری کنید. لباس های حزب و مجلسی می توانند جایگزین های عالی باشند. اطمینان حاصل کنید که لباس هایی که از فروشگاه خریداری می کنید، همان شماره سری هستند. ممکن است تغییر رنگ کمی در رنگ یا پارچه با لباس هایی که متعلق به یک دسته نیست.
 
این که آیا شما لباس های مجلسی، لباس های کوکتل و یا لباس های مجلل برای لباس های برادر خود را انتخاب می کنید، خرید هوشمند می تواند مفید باشد. عروسی شما یک رویداد مهم است اما بهای تمام شده صرفه جویی در زندگی شما نیست. شما می توانید راه های مختلفی برای کاهش هزینه ها داشته باشید و همچنان یک جشن به یاد ماندنی داشته باشید.