پاییز یک غار آلدین را از رنگ ناخن های غنی و رژلب می بیند و راه را برای پیشروی مد پیدا می کند. انتخاب سایه های ناخن های فلزی در قرمز یاقوت، زمرد سبز و جادویی که در این فصل یک میلیون دلار ارزش دارد. هلنا بیگز، معاون سردبیر مجله Scratch، از طریق این روند زرق و برق دار به شما می گوید.

 
نمایش ها: مدل های جمع آوری شده D & G در پاییز / زمستان 2013 به تقاطع میلان در لباس های با سنگ های قیمتی و تاج های طلایی ضربه زدند، در حالی که DSquared2 ناخنهای قرمز غول پیکر را به عنوان یک کنتراست بین پارچه های بافت های تیره و بافت - با مقدار زیادی جواهرات برای دسترسی به آن انتخاب کرد.
 
سایه ها: مجموعه ی پاییز / زمستان جسیکا، شب در اپرا، هنگامی که به جواهرات می آید، به ناخن نگاه می کند. Faves های ما عبارتند از آلومینیوم اپیلیدی و طعم معطر ایستادن، که برای هر 9.75 پوند در دسترس است. ما همچنین از لحاظ عمیق شهوات از سکه و مورگان تیلور خوب استفاده می کنیم، هر دو از Louella Bella. اوه، مجموعه کل ساتیس Zoya دارای سایه های زیادی است که از این فصل انتخاب می شود.
 
شال شکل: جواهر به طرز شگفت انگیزی ظاهر می شود، بنابراین فقط مناسب است که یک شکل بادام بلند و زنانه این سایه ها را نشان می دهد. اگر شما فانتزی را به نظر تند تند تکان دهید، نوک ناخن خود را به نقطه ای تبدیل کنید.
 
سبک: ما به فصل حزب می رویم، بنابراین در منطقه می آید و لکه های درخشش یا بافت را به ناخن ها اضافه می کنیم. مجموعه زمردی Ciaté همراه با لهستانی زرق و برق دار سبز، یک گلدان از بامبو، برخی از مروارید خاویاری و مخملی - همه چیز شما باید با این نگاه لوکس تجربه کنید.