بسیاری از اشتباهات رایج عروس ها هنگام خرید لباس عروسی به وجود می آیند؛ اغلب به دلیل عدم آمادگی و یا عدم تمایل به فکر کردن از دیدگاه ایده آل که در سر دارند. اما خرید لباس عروسی نباید مستعد، بی ثمر و یا وقت گیر باشد. در اینجا 10 اشتباه برتر ما که هنگام خرید لباس عروسی انجام می شود، سعی کنید از این کار جلوگیری کنید و باید خوب باشید!

Weiß Chiffon Herzausschnitt Etui-Linie Kapelle-schleppe Brautkleider

 
1. دانستن بودجه آنها
 
به استثنای اینکه شما واقعا مبلغ نامحدودی را صرف می کنید، باید ایده ای از آنچه می توانید بپردازید داشته باشید. بدیهی است که اگر بخواهید برای لباسهای تخفیف تخفیف، از یک فروشگاه کارخانه یا فروشگاه تخفیف طراح فروشگاه خریداری کنید، بودجه شما بسیار بیشتر خواهد شد، اما شما هنوز هم باید بدانید که محدودیت شما چیست.
 
2. با توجه به هزینه های اضافی
 
هنگامی که شما برای لباس خود بودجه می گیرید، باید به خاطر داشته باشید که شما بیش از یک لباس پوشیدنی خواهید داشت! شما باید کفش های خود را، لباس زیر، حجاب بپوشید، اگر شما لباس پوشیدن یکی، هر جواهری که قبلا ندیده اید (من حدس می زنم که اکثر ما قبل از اینکه ازدواج نداشته باشیم)، و حتی مو و آرایش باید شامل شود.
 
3. آوردن افراد زیادی
 
شما باید قطعا کسی را بیاورید بسیاری از مردم مادرم و خواهر یا یک دوست نزدیک را می برند. هر كس كه انتخاب كنيد، آنها بايد به كساني اعتماد كنند تا به شما احترام بگذارند و سعي نكنند تا شما را انتخاب كنند تا انتخاب كنيد كه دوستشان دارند، نه دوست شما! هر دو نفر بیش از دو نفر هستند و شما با دیدگاه های مختلفی روبرو خواهید شد که می تواند برای شما گیج کننده باشد. علاوه بر این، می خواهید لباس عروسی خود را به عنوان بسیاری از مردم در روز بزرگ تعجب کنید!
 
4. گرفتن همه ساخته شده برای خرید لباس عروسی
 
خوب، بنابراین خرید لباس عروسی احساس خاص تر از خرید معمولی است، اما واقعا لازم نیست که همه چیز را برای ما بپوشانید! شما باید اطمینان حاصل کنید که شما لباس سورتمه ای مناسب دارید اگر به احتمال زیاد برای لباس عروسی خود نیاز به حمایت بیشتری دارید، اما به غیر از این، گاه به گاه خوب است. در واقع، ما ترجیح می دهیم که هیچ آرایش هایی را که می توانید بر روی لباس ها قرار دهید، پوشانید.
 
5. خرید خیلی زود (یا خیلی دیر!)
 
برای مثال، خرید بیش از حد دشوار است برای خرید در فروشگاه های لباس عروسی لباس عروسی، زیرا این لباس ها نیازی به ابتدا برای شما ایجاد نمی شود، اما هنوز هم باید تلاش کنید که زمان کافی برای تغییرات ایجاد کنید. همانطور که برای خرید خیلی زود است، شما واقعا باید حداقل تاریخ عروسی را رزرو کنید، و ترجیحا محل برگزاری، به عنوان هر دو از این تصمیمات بر سبک لباس شما انتخاب کنید تاثیر می گذارد. همچنین، اگر شما آماده خرید نیستید، می توانید با لباس هایی که در هنگام پول آماده نیست، عاشق شوید.
 
6. قبل از انجام کمی تحقیق انجام نشده است
 
همه چیز خیلی خوب است و ذهنیت باز را در مورد سبک لباس شما می خواهیم، ​​اما باید بدانید که چه چیزی دوست دارید. دانستن محل برگزاری شما کمک خواهد کرد (عروسی های ساحلی کد لباس بسیار متفاوت برای عروسی های کلیسا را ​​دارند!)، اما زمان را برای نگاه کردن به برخی عکس ها و دیدن آنچه که به شما تجدید نظر می کند، بکشید. شاید لباس های شفاف تر را به جزئیات دقیق تر و یا قطار قابل جدا شدن به یک ساخته شده در آن ترجیح دهیم. اگر شما هیچ نظری ندارید که در آن برای شروع، می توانید کمی گیج کننده باشید تا همه لباس های عروسی روی ریل نگاه کنید!